Hoe werkt onze klachtenprocedure?

Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Kunnen we iets verbeteren? Laat het ons weten, want we willen graag dat u tevreden bent over onze service. We zullen er alles aan doen om nauwkeurig en snel tot een mogelijke oplossing te komen. 

Klacht indienen 
U kunt uw klacht indienen via ons mailadres info@fiduciam.nl. Binnen 5 werkdagen ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging. Wij proberen elke klacht binnen 2 weken na ontvangst van onze bevestiging af te handelen.

Fiduciam biedt geen consumentenkrediet of gereguleerde hypotheken aan. Door het accepteren van deze voorwaarden bevestigt u dat u op zoek bent naar een bedrijfskrediet, een AFM geregistreerde tussenpersoon bent en / of bestaande klant bent. Door deze verklaring te accepteren erkent u dat de GebruikersvoorwaardenDisclaimer en het Privacybeleid van de website van toepassing zijn en accepteert u het gebruik van cookies op onze website om gebruikers te onderscheiden.